6/6

Vill tacka alla för en underbar lördag. Utan er hade det inte varit möjligt!

Söndagen hände det inte så mycket på. Slötittade en massa film. Gick tom och köpte för mig nya filmer på Konsum. Tog mig ut på en promenad iaf med A och dogsen.

Vaknade snortidigt i morse. Fick nått ryck å städade. Gick lös på fönstren och gjorde dem shining. Rent ska det vara och rent blev det. Känner hur jag får en inre frid när jag jagat in dammråttorna in i dammsugaren. Vet att det är fler som lider av den perviga läggningen. Spontan hjälpte mor och far lite grann under em. Belönades med nora glass  och träningsvärk.

Ligger nu helt däckad och utslagen. Kan knappt andas normalt för att det spänner över bröstet. Hade jag vetat att jag skulle vara närmre döden frammåt kvällen hade jag avståt att ha på mig bikini. Vill ju ha snyggt under på sig då man ska kolla vippa.

Se upp så kanske vi syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0