Juni 13-14

Två dagars utbildningsdagar i Henickehammar. Jättegod mat och jättedyrt vin. Vi fick matnyttig undervisning och träsmak i rumpan. Lyxade till det på kvällen. Satt och var som ett enda långt smärgåsbord till myggorna och knotten. Vissa av oss hade tydligen en godare blodgrupp än andra. Jag verkar ha klarat mig. Väl hemma. Kändes som att komma hem ifrån ett läger. Då jag bara längtade efter att vara själv och burra ner mig i soffan och sova. Blev lite Saigon med S.

Har skrivit på förlägning också till och med januari. Har idag även bokat vaxtid. Lite nervös. Men det är väll bara att rycka bort det antar jag. Skönt när det är gjort.

Se upp så kanske vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0