110311- Fredagsmys my ass

Blev som sagt att tillfrågad om jag vill ställa upp på att sälja min själ en fredagkväll, som den prostituerade jag är så sa jag ja. Det är ju trots allt 2000 extra eller nått dyl har jag hört. Det är ju trots allt en P&L billjett. Så då var den kirrad också. Innan jobbet så tänkte jag mig en lugn och rofylld afton. Där jag skulle gå som icke gruppansvarig och ha tid för patienterna för en gångs skull. Men nått hände och klockan blev kvart i 22. Tokigt. Såg det fånigaste när jag gick ifrån jobbet också. Fötterna ömmar, jag är stel och trött i ryggen. Vill bara typ krypa ihop någonstans och somna.

Men min säng är belamrad men den torra tvätten sen förmiddagens tvätt- och städorgie. Kanske skulle ta och samla ihop den och vika ner den i lådorna så jag äntligen kan få min efterlängtade sömn.

Dags å knopp, eller ska nog hänga upp tills reprisen på kvällen På Spåret. I sann fredags anda.

Visynsimarshallensskugga-Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0