Fredag 25/3

Inception, hur man planterar en tanke hos er person som gör att dennes framtida val baseras på något som den själv inte riktigt vet hur denne kom att tänka på. I mitt fall finns det en tanke djupt där nere, en tanke jag inte kan sluta tänka. Fast å andra sidan vet jag nästan hur den hamnat där. Vet inte om jag vill sluta tänka den eller om jag vill låta den ha sin gång? Ska jag aggera nu eller aldrig? Ska jag leva mitt liv som jag vill idag eller låta någon annan leva det åt mig?

Har varit otroligt trött de senaste dagarna. Fast bara kvällstid. Riktigt trött. Sovit sisådär. Kunnat vakna på morgonen, gubbvaknat runt 7 och i går så valde jag att somna om till 9. Perfekt. Idag vare värre. Hade svårt att somna igår. Hade svårt att sova imorse med. Vaknade vid halv sex. Visste inte riktigt vad jag skulle sysselsätta mig med då omständigheterna inte tillät en massa springarunt.

Städade i sedvanlig ordning när jag kom hem. Så skönt att veta att alla ytor är dammtorkade samt dammsugna och våttorkade. En känsla av....rent.

Kvällen njuts av lite egen kvalitetstid. Sitter uppkrypen i soffan med mat, Ben&Jerry, Trainspotting. Och bara mig själv att tänka på.

Idag vare ju löning dessutom, dagen till ära. Har ni inhandlat något rart till Er själva?


Visynsimarshallensskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0