Fredagsmys 18/3

Smög runt på jobbet. Fullföljde lite påbörjade epikriser och uppdaterade statusar. Det är perfekt att gå som icke gruppansvarig. Sen rullade eftermiddagen på. Rusade över stan till scandic för att vara med om en evig väntan på The Studio med mina girlisar A.O och S.P. Dem blev sketa snygga, med undantag för att As sminkös tydligen aldrig hade sminkat någon förut. Fniss.
   Hem för en snabbdusch för att skärpa till dofterna lite. Sedan över till E.H för att njuta och bara trivas i goda vänners sällskap. Vi skålade och vi skrålade. Vissa mer än andra. Hihi. Vi hade roligt och det kommer komma flera sånna tillfällen vill jag lova. Kvällen slutade med att tre tappra musketörer begav sig mot vattenhålet Harrys. Där det vimlade av midgets. Vet inte vilket poster vi hade missat, men 70 % av männen var under 167 cm minst. Galet vad lång jag kände mig, E med för den delen. J trivdes mest bara hela tiden och rantade runt och spred glädje som vanligt.
   Tydligen är det något magiskt med dalmasar, även denna kväll lyckades Harrys skramla fram en till dalmas för en kvinnas skull. Whohaa. A scent of a woman eller nått i den stilen.
Visynsimarshallensskugga-Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0