Lördag, whad häende ejentlijen igar?

In rumlandes vid tre. Efter ytterligare ett lyckat hängt vid hålet i väggen. Det är nått med raggarballar och svängdörrar. Ha!
   Tokdäckade ner i sängen, efter att ha slitit ur allt i sängen slitit av mig kläderna i hallen, och strax därefter vakna jag och klockan vad kvart i åtta. Visste att jag snart skulle upp, startade spotify och lyssna på KENT låtar. Hade bara en så himla go känsla. Vid åtta kom mon padre och hämtade upp mig, med oss i bilen fanns en påse nybakat bröd i från malinsbageri. Mi like.
  Vi åt frukost ihop, löste melodikrysset och begav oss sedant ill hyttan. Där vi i princip spenderat hela vår eftermiddag. Fick härligt dubbelpanerade kareskivor. Ni anar inte vilken gud min morfar är i köket. Det är alltid ljuvligt gott :)
   Vi donade och fixade med mormor: tömde porer, rykte skäggstrån. Ha, vid det här laget undrar ni säkert vad sjutton det är ni läser. Men det är sånt här vi kallar kvalitets tid och nöje i vår familj! Hon blev jättenöjd. Vi passade även på att fixa deras fötter, eller min mamma. Då hon är den som alltid har gjort det. Jag rullade håret på mormor.
   Någonstans efter detta så däckade jag i ett hörn av deras soffa. Gött mos rent ut sagt. Ikväll har varit kvällen denna vecka som jag unnar mig själv. Jag har bara tagit det lungt. Röjt unnan alla grejjer som hamna på golvet efter min hemkost. Tagit en långt och varmt bad tillsammans med en av badbomberna jag fick av mor. Och nu är det lite kvalitetstid tillsammans med killarna i Italian Job.
Visynsimarshallensskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0