Lördagspub 12/3

Hm. Lördag. Vad är det jag brukar fundera på?
Vaknade av mig själv vid 9, vet inte om det kan kvalificeras som en gubbvakning eller om det bara är hederligt sunt förnuft att gå upp innan förmiddagen är förbi. Kommer ihåg hur min mormor skratta åt mig när jag var yngre (och var mycket hos dem) och jag kunde sova till 12 och så hade jag mage att kalla det förmiddag. Ha, Då skrattade hon gott och sa "Lilla vän förmiddag var när jag och marfar drack andra kaffekoppen för dagen". Det är så härligt och tryggt på nått vis. Det licksom har alltid varit så och kommer alltid att vara så.

Eftersom solen sken och lös så knöt jag på mig skorna och drog på mig skinnpajen och begav mig ut i vårvädret. Och tog mig en redig promenix. Den varade i fyra timmar. Med undantag för kaffepausen jag och E.H tog på Soleo. Var ju en lillfröken som inte kunnde sitta still. Och från och med nu så har jag bestämt mig för att kalla henne för djuuret. Då hon plockade upp förlorade russin ifrån golvet och käkade upp dem. Det är väll sant som det var sagt att lite skit rensar magen. Hade varit en lustig syn om en vuxen person hade gjort likadant. Tappat en salladsbit på golvet och för att i nästa sekund böja sig ner och plocka upp den samt föra den till sin mun. Guuuuäääh!

Hemma fyra timmar senare, en kaffekopp rikare samt en platta öl och ett helrör ABSOLUT. Kan aldrig så fel! Började ladda inför kvällen genom att sitta i soffan och kolla på reprisen av PåSpåret. Som för övrigt äger, och vilken final det var. Loved every second off it. Satt där i soffhörnet med ett glas vitt och mina favorit herrar: Luuk, Lindström, Appelgren och Haag. :)

Vid en sju så rultade P.A in. Då börjades det drickas vin på riktigt. Hux flux var 2 och en halv vinflaska slut och vi var runda under fötterna när vi begav oss mot Strömpis. Som förövrigt var överfullt av småväxta männniskor yngre än mig. Som dessutom hade ohyffset att så slönder glasflaskor över huvudena på folket. Varpå jag fick slitter över hela mig. Not Cool! Fick iaf min mos och gurkmajjo samt sjunga med till Hoffmasestro. Som jag för övrigt ska se live i April. Weiho!

BTW är det 9 månader exakt på dagen tills jag fyller 24!

Visynsimarshallensskugga-Amen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde dina favorit herrar var Mr Ben och Mr Jerry

2011-03-15 @ 07:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0