Natten till måndag 21/3

Kan erkänna att jag inte var ett dugg sugen på att jobba igår. Hade likväl kunnat tänka mig att ha tv-kväll med någon människa. Är dock glad att jag gick dit, var ju helt underbart. Kände mig som en ny människa i morse, hur jag nu kan göra det efter att ha varit vaken så länge samt jobbat 10 timmar. Roligt när chefen undrar om jag har jobbat natt, eller om jag ska jobba dag då jag tydligen såg oförskämmt pigg ut. Kände mig även oförskämmt pigg. Säkert nått som felat under natten och nått som lite halvdant gjort. Men alla överlevde, ingen kräktse och de flesta fick sova några timmar. Jag känner mig nöjd med uppdraget slutfört.

Det bästa med att jobba natt är att jag sover så bra. Helt galet bra. Det är bara ner med huvudet på kudden, och vaknar ett par timmar senare och är utvilad och redo för nya uttåg. GrEaT MaTe!

Efter min totalrenovering eller iaf storstädning igår upptäckte jag att det fattas vissa saker i mitt hushåll. Typ ljus. De är snart slut och något sådant får ju inte hända. Måste nog ta mig iväg till IKEA för uppdatering av ljuslådan.

Träna ikväll?

Visynsimarshallensskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0