Onsdag 23/3

Jobbat för första gången den här veckan. Udda egentligen. Flexade ut vid 14 för att kunna hinna med 80 års kalas. Vilken höjdare. Inte alla som får vara med och uppleva det. Ett av samtalsämnena runt tårtbordet var blottare. Ni kan ju tänka er när I träffade på en blottare i full action. Han flydde illa kvickt kan vi ju säga. Fast den bästa kommentaren kommer nu : "Han hade ju inget jag inte sett förut, skulle det där vara nått att visa upp?" Den kommentaren är så skön. Garvade läppen av mig. Eller både jag och mamma. Vilken tant säger så. Ha.
   Hemma från kalaset däckade jag på soffan i väntan på moster och mamma. De skulle göra ett pitstop för att bli lite uppmjukade. Var gristrött och somnade en stund. Vaknade av att de ringde och sa att de köper med fikabröd. Insåg då att det var disk i hela köket och kläder och obäddat. Herregud. Hur ska jag hinna med allt?
   Var och tränade senare på kvällen. Boxades för första gången på evigheter. Men va kul det är. Slog mig blodig. Slog M.T blåmärkt. Det är så härligt att få slå av sig lite aggretioner. Allt känns så futtigt i jämförelse då. Att få bli riktigt urladdad. Woptidoo.
   Snabbade mig till B.L och M.K som satt på MQ och härjade. Och om vi säger så här, hade de lyssnat på mig hade vi ju iaf haft 37 poäng :P Nu fick vi nöja oss med en fin 32 poängare.
   Trött efter dagens eskapader somnade jag som en bebis. Vaknade någon gång vid 7, men beslutade mig för att somna om.
Visynsimarshallenskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0