Söndag den trettonde mars

Idag fyller min nio månader äldre kusin år. Tänka sig att han kunde bli 24 han med. Grattis grattis.

Dagen har gått i baksmällans tecken. Tung i huvudet. Smakar död råtta i munnen. Törstig som få. Druckit flera liter juice och cola för att kompensera för vätskeförlusten igår. Hade en helt galen kvällen. Minnen. Beslutade mig efter en dusch att det var filmläge. Hyrde mig därför ett gäng (förhoppningsvis) sköna rullar. På vägen hem så blev det ett par andra sköna rullar i form av sushi. Så just nu är det ett stort smile på mig. 



S.S skulle visa sin nuna här så småningom och förgylla min kväll. Och här sitter jag med fötterna i högläge och tänker på annat...

Visynsimarshallenskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0