Torsdag natt

Jobba är ju kul. Men den här veckan har jag provat på att vara dödlig. Jag har jobbat måndag till fredag. Helt galet slitsamt. Väldigt varrierande arbetssysslor dock, vilket är underbart. Har haft grupp, varit oansvarig samt flygare. Så himla nice blandning. Jag kan bara säga att jag trivs så himmelens bra på mitt jobb. Även fast jag bröt ihop här om dagen så är det så kul. Härliga människor att arbeta med, omtänksamma för det mesta och gladsinta.
   Helgen var oviss. Tills igår. Nu så är planen utgång med flickor på fredagkvällen. Släktumgänge av någon form och sedan avrundas med nattskiftet på söndag. Spännande.
   Du är så himla go. Du är doften av viol.
Visynsimarshallensskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0