Fredag 27/5

Då jag är en dålig bloggare, eller ja, iaf en dålig uppdaterare så kommer här ett inlägg ifrån jobbet.

Spenderade onsdagskvällen, min enda lediga kväll denna vecka, med att gå på bio med M. Vi såg Water for Elefants. Och som vi bölade. Den var riktigt riktigt bra. För att toppa kvällen åkte vi till Kumla och hängde där. Masserade varandra och kolla på sjukhusserier/läkarserier på 5an. Ett litet nöje utöver det extra ordinära!

Torsdag blev det spontan shopping på Mberg. Hittade massa nytt och för att inte säga billigt. Var lagerrensning på VM och ni kan ju gissa vilka som gick lösa. Kom där ifrån med varsin kasse, full med billiga grejjer och enbart till ett pris av 360 riksdaler.

Senare blev det mys i kubik för mig. Kom ihåg vad det är jag tycker om med att ligga och titta en person djupt in i ögonen... Åh, den som ändå våga. Maten var god och sällskapet var mer än trevligt. Tur att det finns pojkar som han så att flickor som jag kan få gå och småle för oss själva.

En sväng till jobbet var det också. Så nu är systemkameran intjänad

Se upp så kanske vi syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0