Fredag 6/5

Eller skulle kunna döpa det till natten då jag inte sov. Har fått sånna griller i huvudet, och det är väll jag själv som satt dem där. Men jag kan inte bli av med dem. Jag vill lösa allt och veta hur det ska vara. Ordning och reda licksom. Men nu har jag inte det heller. Det är bara tomt ena stunden, för att nästa stund blir fullknökat. Skulle bara vilja ha ett stort arkiv i min hjärna med små etiketter på lådorna, så att jag kunde sortera in allt och samtidigt ha förmåga att låsa vissa lådor. Jag vill inte behöva tänka på det och ödsla tid åt de tankarna.

Tänk alla famnar jag lämnat.... Jag trodde att du fanns å väntade mig... För att möta den vackraste människan jag någonsin mött.

Som tur var fanns det vapendragare som inte heller sov i natt och i stället gjorde mig sälllskap över två koppar the. A deltog flitigt i alla dessa sjukhusserier som går på nätterna och som jag kan plotten till och slutet på. Haha. "Hur många sjukhusserier följer du egentligen". Ett par stycken är ett bra svar. Men jag tycker om att ha ett försprång. Att veta vad sakerna är och vad det innebär. Känns som om jag är med i en klubb med exklusivt medlemskap.

Nej dags att vässa till mig lite. Snygga till kanterna. Få i mig nått att äta, kissa och sedan bege mig mot ett gravyard shift på hospitalet. Hoppas ni som inte jobbar i helgen går ut och njuter av solen ritkigt ordentligt för mig också.

Se upp så kanske vi syns!

Russian Red – Girls Just Want To Have Fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0