Lördag 7/5

Enda sättet att inte bli dagvilsen av att jobba natt är att blogga. Vilken bra koll jag har på både dagar och vad jag gjort. Fiffigt. Är detta förstadiet till demens?

Var så himmelens lungt på jobbet i natt, plus att vi var fyra kusar som knata runt och löste världsproblem. Det är lite för lite att göra då. Sovit som ett barn. Det är så himla skönt att sova. Skulle kunna göra det flera dagar i veckan. :)

Dock är det ju strålande sol idag. Och jag blir besviken på alla er som inte har tagit tillfället i akt och varit ute utan istället sitter här och läser mina innehållslösa ord. Skulle kunna tänka mig ett tiotal saker jag heller skulle göra än att behöva jobba natt. Speicellt ikväll då O:ssons bjuder på fest. Ska kosta på mig en blixtvisit innan jobbet bara för att det är så himla trevligt folk. Önskar jag hade kunnat stanna hela kvällen.

Nu iväg för att inhandla dyl till min tillvaro och andras. Solen skiner :)

Se upp så kanske vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0