Måndag blev Tisdag

Som ni märker så har jag varit låg. ÖSK förlora mot MFF och Sverige kom bara tvåa i VM. Det har varit mitt sätt att hantera det hela. Att förneka det som hänt och inte prata om det.

Hade det ju iaf trevligt och så i söndags kväll. Alltid nått.

Sen kom måndagen. Trodde att jag skulle jobba. Sov därför större delen av dagen. Lullade runt på kvällen och gick sedan till jobbet. Väl där upptäcker jag att jag inte allste skulle jobba utan att jag var ledig. Mitt klappträ. Dock så blev jag kvar då dem behövde folk inne på grannavdelningen. Har därför jobbat 10 h kval utan att det varit jobbigt :)

Idag vare någon som beställde regn. Fråga mig inte varför men så är det.

Mys med choklad och House.

Se upp så kanske vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0