Det är nått fel på mig

Förstår inte varför jag känner mig kissnödig så fort jag reser på rumpan. Det börjar bli tröttsamt.
Har nästintill förbrukat en toarulle bara idag. WTF.

Nått mer som finner mig fascinerande är finnar och pormaskar. Det är galet. Jag delar detta intresse med skådespelerskan Cecilia Forss. Finns nog inget mer tillfredställande än att se när en riktigt mogen finne exploderar. Eller när ett gäng pormaskar tömmer ut sitt svarta innehåll. Väldigt frigörande må jag säga... som ett litet tips till er andra kläm och porfantaster kolla in klippen på youtube. Galet vad vi går miste om galet bra klämmande där ute i världen...

Seuppsåkanskevisyns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0