Fredagsmys

Har verkligen haft två underbara nätter på jobbet. Det är så skönt att allt är som vanligt igen och att alla bekanta ansikten är tillbaka. Det har varit en hel del att göra. Men sånt är ju livet på vår lilla avdelning.

På väg från jobbet i morse var vädret underbart. Det låg en tung fuktig dimma lågt över örebro. Det var som regndroppar i det som slog mot ansiktet när jag cyklade. Helt underbart helt enkelt. Tänk att en kan bli så glad för lite skitväder!

Sovit gott har jag gjort också, men skulle kunna sova ett bra tag till.

Ikväll är det treårs kalas för min gudson. Ska bli skoj. Länge sen jag var på barnkalas. Dags att slå in presenterna mån tro.

Seuppsåkanskevises!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0