Bekymmer

Dagens i-landsproblem:
Avocadon var ej helt färdig mogen och jag fick efter hårt slit med att öppna det nöja mig med hembakt bröd a la Jenny.


Jag har insett att jag kommer få problem under året.
Vill börja med att säga att jag är väldigt nöjd med min hårfärg. Mycket till och med.
Men kruxet blir ju lite att glasögonen är skitsnygga nu till mitt röda hår...
Men hur blir det sen, sen när jag skiftar, vilket jag vet med mig av erfarenhet att jag kommer att göra..
Behöver helt enkelt fri tillgång till en glasögonbutik... Pronto!

Hur roligt jag än m¨å ha på jobbet så suger det lite i öltarmen när det är fint väder ute.
Blir mycket avundsjuk på människor som har fått möjlighet att riktigt njuta av det soliga vädret.
Antar att det kommer en dag för mig med, finns en tid för allt.

Dags och rulla vidare

TH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0