Cellvärk

Slappardag delux. Gör verkligen ingenting. Kan få panik inombords vid tanken på att det är det här jag har att titta tillbaka på om jag skulle dö i morgon. Vad har jag gjort? Varför lever jag inte? Men samtidigt har jag inte hjärnkapcitet att sätta mig ner och komma på vad jag vill göra.. Tror jag är lite för mycket här och nu för att lyckats med något liknande. Målet för 2013 får bli att formulera mina mål med livet, resmål jag vill se, saker jag vill prova på... Fram tills dess tar jag nog livet lite som det kommer. Kan få ett sånt sug inombords och bara saknar L. Det gör ont i varje muskel, och i varje ben i min kropp.. ja varenda cell kan värka... Ibland är det bara en liten stund och nästa gång kan det sitta i i timmar. Tror verkligen att jag är gjord för att bry mig om andra och att visa omsorg och kärlek, men som allt har ju även det en baksida. På onsdag blire prag. Förhoppningsvis blir det en utvilande resa med intryck högt och lågt. Kan knappt bärga mig. TH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0