Nej jag är inte dö bara varit på långweekend

Nej jag har inte varit sjuk. Bara lite MIA.

Var på en långweekend till prag med två donnor. Vi gick och gick och drack öl. Det var trevligt och verkligen en upplevelserik stad att besöka. Kan verkligen rekommendera den till flera människor... Plus att vi sprang över väldigt trevliga människor påväg till nått så absurt som en skelettkyrka.. Galet värre. Som sagt vill och rekomenderar det starkt. Samt att ni borde åka med Norewgian. Så sjukt bra och trevligt och bra på hur många plans om helst...

Helgen därpå fick jag finbesök av mannen i mitt liv. Han är så fin, på alla sätt och vis. Är så nöjd med att ha träffat honom. Han betyder massor för mig och jag ger honom inte en lugn stund med att påminna detta för honom.

Annars har det gått i jobbet tecken. Vilket är naturligt, då man i genomsnitt jobbar 35-40 timmar i veckan. Tills pension... Woppdiedo..

THEEND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0