Påskmiddag aka orgie av godis

Hur mycket godis kan man stoppa i sig? Det är frågan vi ställer oss här idag. Känns som att jag under min vakna tid denna påsk inte gjort annat än ätit godis. Och sockersjuk är väll bara förnamnet av vad jag är just nu. Tur jag var till tandläkaren några dagar innan påsk. Har haft den äran att jobba också. Det är både på gott och ont. Kan inte njuta till fullo med släkten, men har det lungt och bra på jobbet iaf. Lördags orgie med släkten. Vi åt och åt. Och någonstans mitt i allt det hade vi invägning. Vet inte vad som hände där. Men det är väll min släkts sätt att hantera matbehovet. Men snart är det ju måndag. Då är det nya tag. I fredags, innan påsken ens börjat, vare så illa att jag bara ville kräkas utav allt godis jag ätit. Snacka om ovan tjej. Ska fortgå me det jag höll på med. OaO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0