Torsdagsmys

Matte fick spendera förmiddagen med att sanera lägenheten (återigen) ifrån avföring ifrån min "äckliga" lilla hund. Han är inte äcklig annars, men hans bajs är äckligt...
 
Dagarna rullar på utan att jag igentligen gjort något speciellt. Känns dock att jag kommit åter till tillståndet då jag lever för helgerna. Längtar så efter båtsman. Mitt hjärta. Mitt allt.
 
Fredag kväll smäller det igen. Då ska vi på konsert med Melissa Horn och Miakel Wihe. Ska bli kul. Kulturellt av oss. Undrar vad det är för ålder på dem övriga som ska dit?! Kanske blir värsta pensionärs hänget!!! Fast varför skulle dem bege sig på något sådant spektakel en fredag kväll.. Det är väll bingo lotto då eller lotta på liseberg?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0