Kaos- oredas lillasyster

Kaos var bara förnamnet.
Morgon började bra om än något sen.
Sedan hände nått i stockholmstrafiken. Dem gick ut med en klass 2 varning om bad dem som kunde läge bilen stå att den skulle få stanna i garaget och om möjligt hitta andra transporthjälpmedel. I andra andningen sa trafiknyheterna att det var förseningar på upp till 10 minuter på tunnelbanan, å här spårade det! Det var bilar öööööööveralt. Högt å lågt å ingen såg nått eller kunde köra dem heller för den delen. Dem i vänster fil skulle till höger å dem till höger skulle till vänster å lastbilarna stod stilla.
3 å 40 Stockholm-Örebro med bil. Måste vara rekord.

Trött som ett djur var jag när jag kom hem, å skattar mig lycklig att jag inte var en av dem i diket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0