Slutet på en era

Då var sista passet gjort. Och det med blandade känslor. Har varit många upp och ner. Haft våra tunga perioder då jag fått kliva åt sidan för att få luft och reflektera - och vi har haft våra lugna som nu då vi hinner njuta av varandras sällskap och gotti gotti.

Aldrig har jag vetat vad ett pass skulle ha i sitt sköte mer än att jag visste att vad det än var så skulle vi klara av det och komma ut levande på andra sidan.

När jag började jobba trodde jag inte att det var en "bitter" nattsköterska jag skulle bli. Men här sitter jag, och den erfarenheten rikare!

Det bästa med alt tror jag ändå är att jag inte är fullärd än. Utan att jag har allt att upptäcka kvar!

Tack den här tiden 39 an. Tack mina stöttepelare på natten! Å särskilt tack till Mickis för drinkboken - skall träna tills nu kommer och hälsar på mig!

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0