Så gick en dag i våra liv och kommer aldrig åter

Början av året. Fick ett kusinbarn. Hur söt som helst. En riktig liten sockertopp. Alma. Det är inte för inte som det kanske rycker lite i barntarmen.

Drar till Ullared ett par gånger detta år. Barntarmsugeriet avtar.

Fixar frippan på Lousie H. Är inte helt hundranöjd. Ser Danko Jones och har skit kul. Brottas med klimakteriekossor som inte vet hur man uppför sig. Pinsamt.

Firar valborg med att grilla och äta gott med goda vänner. Skakar och dansar så svetten lackar till Hoffmaestro. Rundar av kvällen på Frimis med mingel i multum.

Sommaren bjuder på en ny bil. Eller jag får ju betala för den. En Mini Cooper är nu iaf min. Min älskaaaade.

Drar till Rohdos med några söta tjejer och en bebis. Har det toppen och äter gott i en vecka. Flörtar med en sous maitre. Hur det nu gick till. Får några sliskiga rader viskade i mitt öra på Grekiska.

Invaderar Borlänge och Peace And Love. Händelserikt. Och vilken musiköverdos. Det går ann att gå på bajja majja och sova i tält. Men det finns väll även gränser för det.

Sommaren går fort och snart är det höst. Fortsätter jobba och traggla.

Blir lurad bedragen och känner mig helt överkörd.

Är med och bevittnar en trädkrock då stormen har intagit sverige och fält de flesta tänkbara och otänkbara träd.

Fyller 24 och bjuder på räkor.

Det blir jul och jag får en grön stekpanna.

Och inte för att tala om att jag träffar L!

Nyår firas med Örebroare, Stockholmare och Köpingsbor. Love It. Håller på och kör ihjäl oss ett par gånger på vägen hem. Men här sitter jag idag så det gick ju bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0