BORÅS levererade

Tack för en helt fantastikt intensiv suparhelg. Jag gillart. Vart så nice att få komma ner till er, vet att jag sa det tusentals gånger men kan säga det tusen gånger till. Det var göööör bra. Hade en sjukt rolig utekväll på kåren, trot eller ej. Var nog för att L.L och V bjöd till och spela beerpong. Jordens äckligaste suparspel, iaf om det görs i en skitig studentloka. Jag och L.V hade iaf jätteroligt. Många skratt med och åt varandra. Vet inte vem som var mest lost på västkusten: strömmingen eller studenterna... Enough said!

En helt underbar helg iaf, som kommer upprepas under sommaren! Göööööööör bra!

Tusen tusen tack!

Sen att min kamera bestämde sig för att fucka upp det var ju mindre kul, men va fals...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0