Fredags mys

Var jätte ambitiös å satte alarmet i morse för att hjälpa min jätte morgontrötta pojkvän att gå upp två timmar tidigare än vanligt. Efter att ha pratat med honom somnade jag om å missade min första tvättid. Typiskt. Nu är iaf en maskin körd å jag har även hunnit dammsuga hallen. Lyxade till det idag med en sololöptur också. B man fick stanna hemma. Känner mig oerhört nöjd med att jag avancerat till 6 km, dock gick det tungt idag. Det ska jag inte sticka under stolen med.

På kissrundan med B så cyklade en man om oss. En man som hade sina tajta jeans alldeles för högt uppdragna. Trodde nästan att han cyklade ifrån högvattnet då jag kunde se överdelen av skaftet på hans tubsockor. Haha. Classic. Å inte satt jeansen smickrande över röven heller då dem var uppdragna till armhålorna.

Ikväll blir det grill i afolfsberg. Mysigt värre. Har dock inget att ha på mig. Ångest. Å sen har jag inte bestämt mig för om jag ska överraska L. Han har ju sagt att han inte är mycket för överraskningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0