Det var sol idag, tror jag...

Ännu en dag gick som jag inte lyckades någe bra med att vända på dygnet. Skitans.

Luncha med mor min idag. Trevligt värre. Tog mitt sunda förnuft till fånga och bakade lite. Blev nått nytt för min del som heter Woppies. Inte så svårt, lite trixigt och kletigt men det gick. Och de smaka inte fy skam.

Lyxade till det för B mannen och tog långkopplet och gick en promenad i solen så han riktigt kunde springa och lukta i den takt han ville. Träna lite inkallning och glada tillrop också. Lite nytta med nöje med andra ord.

Nu tvättas det och jag sitter och dreglar åt blåljuspersonalen på fyran. Nice.

Sen att min pojkvän surar och bitchar bara för att han har det stressigt är ju inte nått han kan lasta mig med.

TH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0