Röven med egen postkod

I onsdags besöktes Erikslund i Västerås för lite adopternade av prylar och kläder. M och S gjorde mig sällskap. Billighetslunch med tvårätters på IKEA. Mumma både för själen och plånboken!

Hände en rolig grej som jag behöver berätta om. Jag inhandlade trosor på Vero Moda. Innan jag pröjsa för dem satt vi i väntrummet och vänt på S som prova plagg. Slet ut ett par ur sitt hölje för att inspektera sizen, ville ju inte köpa grisen i säcken licksom. Vi fick oss en chock iaf och tyckte alla tre att de såg väldigt stora ut. Efter lite resonerande fram och till baka hurvida jag skulle ta dem eller ett nummer mindre eller göra någon slags kombination frågade jag tjejen i kassan om ev plombering av två par. Dock kunde de inte så till tjänst med detta då de inte ägde någon plomberings apparat. Hur som haver köptes iaf de ursprunglia uppsättningen trosor. Väl idag så skulle jag premiär använda ett par av dessa gigantiska mamma trosor (enl oss). Och till min förvåning och asgarv så satt dem som en smäck. Tänk vilken skev självbild jag kunde ha som ens övervägde ett par mindre. Hade ju vart mycket obehagligt och skavt in på ställen jag inte velt att de skulle skära in. Detta troseri har nu iaf gett mig tankeställaren att det vore nog dags att röra på dököttet. Finns bara ingen motviation, inte ens efter troschoken...

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0