Trosor på eller av? Det är frågan det

Fredag
Är nått visst i luften när man kan åka med soltaket öppet hela vägen till trosa. Love it.
Rastade Börje i den Brommanska skogarna. Utan att behöva ha jacka på. Love it.
Åkte sedan med mannen i mitt liv till Trosa. Love it.
Väl där blev det promenix med hunden.
Frammåt kvällen serverades det mat i from av frittes och fräsh salld. Love it.
Efter ett par glas vin så blev även mamma i familjen lite lurvig.

Lördag
Melodikrysset med svärmor.
Försök till att fixa med båt. Försöken las ner. Istället åkte vi och fiska.
Eller L fiska och jag njöt av solen och hade det allmänt bra.
Han försökte lära mig att kasta också. Lyckades dra med mig en gädda, även om han inte hugg.
När vi kom tillbaka till plaja del Tofsö bjöds det på köttbullsmackor.
Sedan en eftermiddag av lite slit och nyttogöra. Fint blev det.
Svärmor gjorde våfflor. Och vi åt tills det ploppa ut ur öronen.
Vila lite middag på det. Sedan basta.
Öl och vin och fördrink.
Småtugg i form av gottigotti.
Sedan säsongspremiär för grillning.
Skum dansk film för att runda av och sedan sova.

Tisdag
Nackdelen med Trosa är dem små äcklen.
Plockat bort två fästingar från Börje idag. Stackarn.
Måste fixa nått avstötande fästingmedel snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0