En helt varm onsdag.

Fick luspudeln trimmad igår, så nu är han så snygg. Det blev en liten blondin om man ryckte av dem gamla tesarna. Skönt äre iaf.

Har varit jätteduktig och lyckats att springa 3 km varannan dag. Känner mig faktiskt lite nöjd! *Klappar mig själv frenestikt på axeln*

Det är officiellt jag har brännt mig. Eller iaf baksidan utav mig. Råkade misstagligen att somna i solen, på mage... Jättetokigt med tanke på att ryggen är ett av dem få områden jag inte smörjer för att jag inte når det.

Hur som haver hettar det igenom arbetskläderna. Känner mig lite febrig, och vill helst av allt bara sova...

Nu är det torsdag, vilket betyder att snart är det fredag. Å då kommer babe!

Slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0