Helgfirande

Fredags mys på stan med folk. Drack rose så det kom i retur. Beskåda regnet och åskan från mitt i det.

Lördag blev lunch med mammi och pappi. En snabbtur till Nora för å smeka glass. Dagens extrasmak var järnboås lingon. Så fräscht. Kan verkligen rekommendera det! L diggade det med å då är det inte illa. Besökte sedan kusinvitamin och hans knodd. Även om hon är sjukt söt och total nöjd hela tiden så är det inte ok, det är äckligt, när hon slickar och suger på ens händer/fingrar. Äsch. Jag kommer kanske aldrig kunna amma pga min fobi. Jobbigt läge för barnet. Enklast att inte skaffa nån, bättre å låna. Å jag tror att E diggade å ligga på mage i min famn. Båda två var väldigt nöjda just då. Varmt, men nöjda. Kvällen avnjöts i Fellingsbro med moster och hennes familj. Det blev Eurovision final sittandes i badtunna. Mys! Tror vi skrek så det hördes ända till Baccu när Sverige fick 12:or.

Söndag spenderades spontant i Leja med morsdagfirande med större delen av släkten. Mys.

Börje har haft världens röj i helgen, då han har fått springa fritt. Han har varit helnöjd med den friheten. Kändes i mitt arma "modershjärta"...

Blev svettigt apatisk och deprimerad i söndags kväll när L skulle åka. Kändes som att jag tappade all kontroll över, ja allt. Kommer å förlora karl pga att jag gillar honom. Känns onödigt värre. Men jag vet inte hur jag ska bete mig för att få vara med honom hela tiden, typ. Det vore lagom. Han kan få vara själv på toaletten. Men all tid utöver jobb och hobby och vänner är min. Så ja, det skulle väll ifs lede till att vi ses lika ofta som vi gör idag. Haha. Men han kommer iaf lacka ur på mig en dag för att jag är så blödig. Snäll kan inte någon bara förklara för honom att jag är mentalt frisk och världens kap till tjej!?!?

Nu är det ny vecka och nya tag.

Slutet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0