Kristiflyger och jag jobbar

Nu är det ordning i fryslådorna. Kanske att de ekar lite tomma. Men frys och kyl tickar på ute i köket.
Gick in och gjorde en extra pass i torsdags som slutade med ett 16 timmar långt pass. Woppdido. Smakar fågel som M.F sa. Eller först hade jag väll mest bara ont i ryggen. Men inser att det blir trevligt när lönen kommer med både helgtilläget och kvall. A thankyou.

Snackade massa skit och mumsade after work mat tillsammans med E och M igår. Skrattade och mös. Det var nice, hade kunnat tänka mig en kall jag med men det rimmar så illa med jobbet några timmar senare.

Helgen spenderas i tryggan ro på sjukhuset och jobbet. Det känns dock helt ok. Vet ju att jag är ledig två helger framöver och att dessa kommer spenderas med världens bästa L.

Han är helt underbar min karl. Ingen är och kan som han. Överraskar mig varje dag. Och då menar jag inte på ett "kommer hem från jobbet och hittar honom i säng med någon annan" sätt. Utan på ett positivt och romantikst vis. Är så himla glad att jag träffat honom. Var som B sa på jobbet.. "Hur kunde du gå på en sånn fullträffa?" Det är ju helt störtlöjligt när jag tänker på det. Hur vi satt på jobbet december och planerade vad man kunde göra en dag i eskilstuna. Helt galet vad fort fem månader har gått. Bådar gott för framtiden...

Var ute och sprang en sväng idag, känner mig väldigt nöjd med mig själv, tror börje uppsakttade det också. ÄR ju endå bra för oss båda. Han behöver flåset och jag behöver bli av med kilon.

Såg på "älskling du har blivit en tjockis", funderar skarpt på att testa LCHF och hårdträning i sommar. Med undantag för drickandet då :) Se om det funkar på mig... Vore nice att inte ha ett par jeans som skaver på magen och sitter som ett andra skinn... Får se vad det blir av det hela. Är ju egentligen inge bra på att hålla på mig, inte min starka sida...

Återkommer!

Slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0