Så gick en dag i mitt liv och det var en tisdag

Tvättade så det stod härliga till igår. Så idag fick jag äran att vika och stortera upp allt. Jippie, inte lika kul enligt mig. Det som är positivt med det dock är att jag fick chansen och gå igenom alla kläder. Vilket ledde till att jag sorterade ut några plagg som tant vuxit ur. Jo ni förstår tant har lagt ut lite i midjan, och vissa toppar satt inte så klädsamt längre. Plus att jag aldrig använde dem.

Så det kändes logiskt att sortera ut dem och skänka dem till någon som dem passar bättre på.

Idag hag jag även ägnat mig åt att besöka kumlabor. Bjöds på glass och lakrtisås, jag älskar verkligen lakrits. Så gott så gott så gott. Fick en uppvisning i hund agillity, nybakta bullar och chansen att se kumla. Intressant värre. Kändes som det mesta verkade kretsa kring torget, och ja.. det var ju inte så mycket mer. Besökte två outlets och inhandlade ett vinställ. Jag är nöjd. Fanns ju så mycket att titta på, ögonen fick inte nog.

Kvällspasset spenderades i kungsör med att beskåda hundtrimmning. Han blev så vacker min lilla prins.

Å snart är det fredag, då kommer min stora prins!

Slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0