Solig söndag

Satt och rattade ljudet i kyrkan på gudstjänsten så ögonen gick ikors. Somnade till hemma innan, vilket kanske inte var tanken att göra mellan jobbet och kyrkan. Vilket jag tror inte gjorde någonting för att underlätta min trötthet. Var så skönt att gå och lägga mig, även om jag kanske hellre hade parkhängt med tanke på vädret. Jajaj, har ju hela sommaren på mig :)

L ringde igår och halvväckte mig. Det gjorde ju defenetivt ingenting. Tänk att jag kan bli på så bra humör av att någon ringer och väcker mig. Pratades vid i en timme och allt och inget. Saknar honom verkligen nu, det är kämpigt. Försökte lite fint få igång och konversation om att flytta ihop, det misslyckades rätt katastrofalt. Haha. Får väll lägga tankarna på is ett tag till, ingen meníngen med att ha brottom. Inte som att vi har en tid å passa...

Det fina vädret höll i sig ända till kvällen och det var varmt ute när en annan skulle trampa till jobbet. Riktigt njutbart. Hoppas på en fin vecka nu också, så jag får några soltimmar.

Punkt.Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0