En vanlig onsdag

Fikamys hos P å C igår. E hade kraschat i sägen med ögoninflammation. Kraken. Börje var bekymrad över vart det tredje individen i hushållet var, å vankade av och ann. Ingen ro i kroppen.

Gick å la oss på tok för sent igår, för att vara oss. Stängde av TVn frammåt 1. Kan inte så konstigt då att vi vaknade 20 över åtta. Tur att min karl är så rask på morgonen. Tihi!

Jag och Börje gjorde ett nytt försök att gå i hunddungen. Idag gick vi runt runt runt å var på väg att inte hitta ut. Tokigt. Jag gick med P3 i lurarna å helt plötsligt stod det en rottweiler med ägare å tryckte i buskarna. Jag Hejja för att visa att jag uppmärksammat dem (även om det inte verkade så), å sedan gick jag och Börje på på den vägen vi stakat ut framför oss. Rottweiler ägaren stod fortfarande helt stel med ett tvåhandsgrepp om kopplet. Jaja.

Nu soffhäng innan matlagningen sätter igång. Idag blir det onsdagsmys med kyckling/ris å vin å chokladpudding som avslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0