Ensammast i hela världen

Otroligt få människor som status uppdaterar så här dags. Inte för att jag gjort det, men jag har ju inget att läsa å känner mig som världens ensammaste människa.

Känner ni inte till uttrycket no Word no friends. Eller nått.

Undrar egentligen varför jag är med i Facebook!? Va gör det för mig? Ok kanske behöver erkänna en sak som är bra med det. Jag kan spionera på mina ex och min exs nya flickvännen. Det är otroligt patetiskt och många av mina vänner ifrågasätter detta självdestruktiva beteende. Och jag har inget bra svar. Jag inbilliar mitt naiva sinne att jag helt enkelt bara vill se att dem har det bra. Å visst kan jag skratta gott å när nått av svinen blivit dumpad. Skadeglädje är enda sanna glädjen.

Å fyra timmar kvar på stämplingsklockan. Go team go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0