Shit happends

Jag ska nu berätta vad som händer när en viss dam inte har kunnat sova nått. Jo morgonen börjar med att konstatera att jag varit vaken 16 timmar. Bestämmer mig då för att ge mig ut och intervallspringa. Bra ide, verkligen. Sedan tvättas det i stora lass ( blir lätt så när jag inte tvättat sen semestern). Ringde några samtal till diverse uppdragsgivare åt mig å försökte med mer eller mindre lyckade försök att säga upp deras tjänster. Slog en signal till veterinären å bmans vägnar. Det slutade i ilfärd till vetrinärstationen i lanna. Där blev djuret sövd å av med tre tänder. Å så kan det gå när en annan inte borstat tänderna på finsmakaren. No mer cosmopolitan. Nu är det nya tider med special kost och en tandborste värd 2100 kr. Woppdido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0