Stambo del 1

En vecka av stamboliv har förflytit. Stambo ja, det är nått jag svängde ihop i morse dvs stockholmssambo :)

Denna vecka ha består av renovering från morgon (11.30) till kvällen. Allt ifrån målning till grovgöra med att sätta ihop tusendelarpusslet aka vårt nya kök från Kvick. Vi har bråkat och kommit fram till att vi inte har någon bra kommunikation när det kommer till renoveringsarbete. Utan jobbar effektivast på egen hand var för sig. Så min roll förutom målningen denna vecka har beståt: i att langa vatten till svärfar, dra ut sladdarna genom hålet till diskmaskinen (mycket viktig roll jag hade där) samt läsa alla instruktionsböcker. Jag är sååååå viktigt! Det är den genomsyrande känslan just nu. Haha. Skämt å sidor så är det nog bara för mig att erkänna att jag inte är något vidare händig när det kommer till byggnationer. Kanske därför jag aldrig trivdes i trädlöjden. Haha

Ikväll vankas middag hos svärmor. Vi båda saknade Börje så att det var tvunget att åtgärdas på något vis. Och mat är ju alltid trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0