Stambo del 3

Vi är sånna myspuddingar. Lagade mat när jag kom hem så det skulle vara klart. Benen och ryggen kändes som den höll på och vittras sönder. Men bättre att göra allt direkt innan jag sätter mig. Pratade med Mysen om våra livs små bekymmer och åt. Sedan kom det. En lite vil på det här. :) "Bara till 19". 19 kan lätt bli 20. Lyckades somna en skvätt. Blev sedan till att gå en promenad och flytta på bilen.

Imorgon är jag ledig. Ser fram emot det. Sovmorgon?

Observation: om någon uppmärksammat att behov av påfyllning i espressomaskinen finns vore det fint om någon även såg över spillbrickan och sumpfacket och bönorna. Och att någon gjorde nått åt det vid identifierat behov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0