Running

Dagen började bra, med sovmorgon. Sedan lunchdejt med Vickan plus one. TGIF har ett kul koncept men sedan tar det roliga slut. Eller goda hamburgare också. Vad är det här med att man ska drickas för en vanlig lunch? Jag är skeptisk. 

En solig promenad genom STHLM senare och det var dags för att åka hem. Mannen min hade gjort baconinlindad kyckling med ost. Möms! Skönt att dela på bördan att laga mat. För det är nog ett evighetsgöra som bara är kul om det är för en större massa som det görs. 

Torsdagar är nog bästa TV dagen. Helt och hållet för att det är hela Sverige bakat. Woop Woop vad jag älskar det programmet. 

Tog en löprunda innan läggdags. Försökte mig på lite intervaller också. Kändes skönt. Fanns liksom lite mer att ge. Sänkte min min/km tid. Awsome. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0